DAJE SE NA ZNANJE:

21 October 2012

HD Donna Summer

I mada su ovog meseca sedemdesete uglavnom predstavljanje kao vreme najžešćeg i najboljeg rocka, sedamdesete su nam u svojoj drugoj polovini dovele pokret koji nas je ponovo naterao da plešemo. Da, u pitanju je disko. Zbog toga, kao malo iznenađenje, za izvođača meseca odabrao sam disko kraljicu Donnu Summer. Ona nas je napustila u maju ove godine ali verujem da tamo negde sada đuskaju u ritmu njenih hitova.
 Danas i sutra izvođač meseca, Donna Summer

Donna Summer: Love to Love You Baby (1975)


I love to love you baby
When you're laying so close to me
There's no place I'd rather you be than with me,

I love to love you, baby
Do it to me again and again
You put me in such a awful spin, in a spin,

I love to love you baby.
Lay your head down real close to me
Soothe my mind and set me free, set me free,

Uh, I love to love you baby.
Love to love you baby


Love to love you baby baby

Love to love you baby love to love






pozdrav od vašeg Pece Zombija