DAJE SE NA ZNANJE:

04 April 2012

Being Human (2008 - ? ) Season 1



Pogledao sam prvu sezonu BBC serijala Being Human iz 2008 godine. Zanimljiva tema meni naročito aktuelna od kada delimo dom zombi, vampir i ja... tj, ja potkrovlje, Peca Zombi drugi sprat a Bozza Vampir podrum i ostatak kuće.
 I ovde zajedno stanuju vampir i duh ali umesto zombija tu je kao treći jedan veoma drag (i smotan) vukodlak.

U pitanju je začudan melanž komedije, horora i drame koji prilično često igra na tananoj žici da ne pređe u, 'ajmo najprostije reći, u glupost na kvadrat.
 
 Ali ako ste otvorenog srca ili bar duha (kao ja) naći ćete u ovom serijalu dovoljno zanimljivih stvari koje će vas opredeliti da je ispratite do kraja. Ima tu genijalnih momenata,  kvalitetnih dijaloga, odličnih razvoja pojedinih likova (glumci su naravno odlični ali to se podrazumeva za BBC), soundtack je napr. prvoklasan ali ima i praznih predugih hodova, i puno,puno nelogičnosti koje prosto vape za nekim objašnjenjem (evo ja sam se lično osetio prozvanim što nikakva pravila ne postoje za lik duha u ovoj seriji, pa je čas ona vidljiva svima, čas samo nekima itd...itd...)
 
 Sve u svemu, nastaviću gledanje ovog serijala ali neću žuriti. Za ovu godinu planirana je i četvrta sezona.
Napomena br.1 : Obavezno, ako ste u mogućnosti, pogledajte i pilot epizodu ovog serijala. Mnoge stvari su promenjene u odnosu na pilot (pa čak i dva vodeća glumca/glumice) ali ona je bitna da bi ste neke stvari u vezi likova ukopčali na vreme.

Napomena br 2 : Postoji i američka verzija ove serije, ako nađem vreme i pogledam je napisaću par reči i o njoj

Na skali od (1-5) ocena: 3


recenzija: Gimitrije Verzić. duh sa dva plava oka