DAJE SE NA ZNANJE:

03 April 2012

Heroji:The Beatles

  U temi pod nazivom Heroji pokušaću sve Vas da upoznam u nekoliko reči sa nekim muzičkim, pretežno rok stvaraocima koji uglavnom više nisu aktivni i za koje verovatno niste ni čuli a stvarno vrede.

Za početak odabrao sam jedan bend iz Liverpula po imenu Bitlsi (The Beatles).


  Kao mlađi od Bitlsa uvek su mi bili draži Rolingstonsi (pošto ni oni nisu trenutno baš aktuelni i o njima ću uskoro napisati par reči). Ali od trenutka kada sam postao zombi Bitlsi su mi nekako više prirasli srcu. To i nije čudo, ipak je 50% benda već prešao na manje više moju stranu. A i od ove dvojce preživelih bar njih 50% liče na zombije.
 U svakom slučaju, bilo kako bilo, The Beatlse su odgovorni za neke od najlepših i najgenijalnih pesama na ovom (a i onom) svetu i naravno, preostalim članovima benda želimo da požive još dugo dugo...možda se Polu omakne još neka pesma poput ove



Nažalost, pre više od trideset godina jedan ludak nas je uskratio za mogućnost da ikada više uživamo u novim Džonijevim pesmama




a teška bolest odnela je 2001 godine i Džordža




ipak sa nama je i dalje Ringo

                                                 

  Bitlsi...jedni i jedini....



                           

pozdrav 
vaš
Peca Zombi