DAJE SE NA ZNANJE:

13 September 2012

HD Neozbiljni pesimisti

Neozbiljni pesimisti je jedan opasan bend i baš mi se sviđa, baš mi se dopada !


Neozbiljni pesimisti: Ogledalo

Majka koja voli - da, to sam ja
Srce koje boli - da, to sam ja
Dete koje skače - da, to sam ja
Pijanac koji plače - da, to sam ja
Zima koja dolazi - to sam ja
Bol koja prolazi - to sam ja
Ljubav koja zrači - da, to sam ja
Devojka koja znači - da, to sam ja

Vatra koja pali - da, to sam ja
Otac što se hvali - da, to sam ja
Duša što se ne da - da, to sam ja
Država bez reda - da, to sam ja
Zemlja što je propala - to sam ja
Ovo vreme podvala - to sam ja
Nada koja leči - da, to sam ja
Nepravda što dreči - da, to sam ja

Da l' ti se sviđam ja?
Da l' ti se dopadam?

Reka koja teče - da, to sam ja
Sunce koje peče - da, to sam ja
Deda koji ćuti - da, to sam ja
Propast što se sluti - da, to sam ja
Ova krađa veka - da, to sam ja
Bolesnik bez leka - da, to sam ja
Dete koje skače - da, to sam ja
Pijanac koji plače - da, to sam ja




pozdrav od vašeg Pece Zombija