DAJE SE NA ZNANJE:

04 September 2012

HD S.A.R.S

Mada je drugi album grupe S.A.R.S. kompaktniji i nesumnjivo kvalitetniji od njihovog sasvim dobrog debi albuma, ova pesma je i dalje njihov najveći hit. Kao prva grupa sa našeg govornog područja u ovoj novoj rubrici imam čast da vam predstavim


S.A.R.S.: Buđav lebac


Čik pogodi šta imam za večeru,
Buđav lebac, buđav lebac.
Njam njam njam njam..
Čik pogodi šta imam za večeru,
Buđav lebac, buđav lebac.

Ajme mene joj, ajme mene joj,
Buđav lebac, buđav lebac.
Njam njam njam njam..
Ajme mene joj, ajme mene joj,
Buđav lebac, buđav lebac.

Džemujem ja stalno ali nemam džema,
Da na leba, mažem njega.
Njam njam njam njam..
Džemujem ja stalno ali nemam džema,
Da na leba, mažem njega.

Još da imam malo alevu i loj,
Da na leba mećem svega. (2x)

Džaba meni dža džaba kad je slan,
Buđav lebac, buđav lebac.
Njam njam njam njam..
Džaba meni dža džaba kad je slan,
Buđav lebac, buđav lebac.

Ajme mene joj, ajme mene joj,
Buđav lebac, buđav lebac.
Njam njam njam njam..
Ajme mene joj, ajme mene joj,
Buđav lebac, buđav lebac.

A kod komše uvek pun frižider svega,
Mortadela i Nutela. (2x)

Čik pogodi šta imam za večeru,
Buđav lebac, buđav lebac.
Njam njam njam njam..
Čik pogodi šta imam za večeru,
Buđav lebac, buđav lebac.

Ajajajajajajajajajajaaaaa...
Buđav lebaaaac, buđav lebaaaac...



pozdrav od vašeg Pece Zombija