DAJE SE NA ZNANJE:

08 February 2015

Laws of Attraction (2004)

Ako ste ipak pogledali ovaj film iz 2004 godine onda vam nema pomoći. Vi drugi, srećniji, koji niste imali takvu priliku možda se nakon ovoga  teksta koji sledi ipak odlučite za taj hrabar korak...u provaliju.
"Au... na šta nam liči ovaj film" reče Brosnan. "Bolje da ćutim" pomisli Mur
Zaljubljeni advokati su postali nekakvo opšte filmsko mesto. Šta bi drugo radili advokati osim što bi se malkice svađali malkice ljubili...doduše, kod nas vole i da štrajkuju ?
 Ali dokle je muškaraca, žena i advokata uvek ćemo imati ovakve filmove.
Da li da ustanem ili da odustanem ?
 Ne sećam se "Brokeback planine" sa advokatima ali ovih drugih, heteroseksualnih ima baš pregršt. Reprezentativni primer je svakako klasik (i odlična komedija) "Adamovo rebro"a pada mi na pamet i Robert Redfordovi orlovi dok svi znate za nesrećnu u ljubavi Ali MekBili.
"Laws of Atraction" je režirao Peter Howitt autor zanimljive karijere koji nas je najviše obradovao svojim debi ostvarenjem iz 1998 "Sliding Doors". Ovu irsko/britansku/nemačku koprodukciju je svojim učešćem (kao glumac i producent) pogurao Brosnan koji je ovim projektom pokušao da zakorači na teren romantične komedije.
 Na žalost, ovaj prvi njegov film nakon Džejms Bond faze, bio je neuspešan i u finansijskom i u "umetničkom" aspektu.
 U pitanju je bleda neduhovita komedija koja ne funkcioniše na mnogo nivoa, od glumaca do scenarija koji je pravi primer traljavog nenadahnutog švrakopisa.

Skidam košulju da legnem sa onom koju volim...
Ja još spavam po navici u tvojoj majci....

Verujem cenjeni sude da dobro poznaješ ljude

Ali ono što je najzanimljivije u ovom film je odnos majke i ćerke, tačnije glumice koje ih glume. Majka (Frances Fisher) je samo osam godina starija od svoje ćerke (Julianne Moore) i to se vidi. Zašto su odlučili da to tako bude nemam ti ni pojma niti tri blage veze a ni četiri...
Ja sam mama

Ne, ja sam mama

Ne, ne, ne...ja sam mama
Mama i ćera joj

i na kraju, naravno, živeli su dugovečno i srećno...



Na skali od (1-6) ocena: 2

recenzija: Biograf