DAJE SE NA ZNANJE:

25 February 2014

Lokalni Vampir (2011)

Gimitrije je izdržao samo 20-ak minuta, TutaMuta je bio strpljiviji i odustao je nakon tačno 42 minuta, tako da sam se ja na kraju žrtvovao i nekako, uz dosta muke, u celini pogledao prvi  film Branka Baletića nakon pauze od preko dvadeset godina ('Uvek spremne žene', poslednji Baletićev bioskopski film je iz daleke 1987 godine)





Balkan Ekspres, drugi po redu film  nakon debitatanskog 'Soka od šljiva', meni je poprilično drag Baletićev film. I taj sok od šljiva mi je prijao koliko se sećam...one uvek spremne žene baš i ne.

Bilo kako bilo, kao biograf najpoznatijeg vampira sa naših prostora (ili barem u Zemunu) pomislio sam da će mi i ovaj lokalni (crnogorski) vampir prijati...ali...



Pre svega, Lokalni vampir je užasno dosadan i naporan film za gledanje. Dugo, predugo, traje a pošto je komedija  i to ona koja bazira svoj humor na nerealnim maksimalno iskarikiranim likovima pretvara se u parodiju koja u suštini ne parodira ništa osim same sebe. 


Doduše ne počinje film loše. Ima u tih prvih desetak minuta nekog duha, inspiracije...ali avaj... nakon što glavni lik Marko lažira svoju smrt i "povampiri" se, sve se pretvara u opštu nemuštu lakrdiju bez gotovo bilo kakvog zrnca originalnosti...


Gluma u filmu je, blago rečeno, očajna (čast par izuzecima) tako da i ona dodatno urušava ovu katastrofu...




Ni režija nije mnogo bolja...čak ni često posezanje za kadrovima kao ovim dole ne razbija monotoniju. 





Idealan film za mučenje. Preporučite ga svom neprijatelju...



Na skali od (1-6) ocena: 1

recenzija: Biograf