DAJE SE NA ZNANJE:

19 August 2014

HD Gabriella Cilmi



Ova mlada australijska umetnica (rođena 1991 godine!!!) ima iza sebe čak tri albuma.  Ona ne samo da poseduje zanimljiv glas već je i autor većine pesama. Ne, tek sam danas, po prvi put, čuo ovu naslovnu numeru sa albuma The Sting koji je izašao krajem prošle godine.





I ne, nisam imao pojma da je ranije imala dužu kosu....ali svakako sam bezbroj puta preslušao taj slatki hit iz 2008 godine "Sweet About Me". Činjenica je da sam i za ovu pesmu tek danas prvi put pogledao spot ali ono što me zapanjuje (ne obazirući se na to koliko je sama pesma orginalna i autentična jer, definitivno, nije) jeste da je tada Gabriella imala samo 17 godina...



Nijedna naredna pesma nije uspela da nadmaši uspeh ove ali, kao što rekoh, mlada je, pa je razumljivo očekivati da "Sweet About Me" neće biti i njen najpoznatiji hit

pozdrav
Peca Zombi