DAJE SE NA ZNANJE:

03 January 2015

Sex Tape (2014)

Gde ćeš boljeg filma od onog u kome, i to više od jednog puta, ugledaš golu stražnjicu Kamerun Dijaz ? Upravo to sam pomislio pre nego što sam pogledao film. A onda sam ga i pogledao. Doduše, čini mi se još češće vidimo i stražnjicu Jason Segel-a ali pošto sam ovog glumca praktično prvi put i video u filmu "Forgetting Sarah Marshall" gde film, ako se dobro sećam, upravo počinje takvom njegovom "prezentacijom" to i nije bila neka novost.
 Btw. "Forgetting Sarah Marshall" je znatno bolji film, bez obzira što nema  Kamerun Dijaz ni spreda ni od pozadi.

Režija:  Jack Kasdan

Glume: Cameron Diaz
                Jason Segal
                Rob Cordrry

Najveća zamerka koju možete uputiti nekoj komediji jeste ta da nije smešna. "Sex Tape" nije (dovoljno) smešan. Verovatno je ideja zvučalo sjajno. Bračni par, u pokušaju da oživi seksualnu energiju koju su imali pre rođenja deteta odluči da napravi kućni video snimak u trajanju od 3 sata (?).  Snimak slučajno (zbog savremene tehnologije sa "misterioznim" nazivom Cloud (oblak)) dospeva u ruke njihovih prijatelja i poznaninika (a i poštara) i oni kreću u akciju "spasavanja". Dakle seksi video, plus angažovanje proverenih komičara poput Segala (koji je potpisao i scenario) i Dijaz, na papiru mora da je delovao kao siguran dobitak.

Ne,ne...ovde sam namerno stavio Dijaz samo s'preda
 Na platnu (ekranu) ovo je na kraju ispalo poprilično patetično (mada je ovde reč patetično upotrebljena u totalno pogrešnom kontekstu.  Nisam hteo da napišem "jadno"). Jednostavno, replike koji naši (dragi mi) glumci izgovaraju nisu uverljive. Nisu me kupili, nisam im poverovao ni reč. Napr., trenutak kada Dijaz Kamerun predloži svom suprugu, Segel Džejsonu, da snime taj kućni video... ne,ne,ne...to jednostavno nije delovao nimalo prirodno... Ali neko je to morao da izgovori... Bilo bi glupo da, kada se već film zove "Severina Mančić Tape", da ga i ne snime...pogotovo kada su već opremljeni sa najnovijim Apple tabletima (znam da je ovo film kuće Sony ali bio sam sve vreme pod utiskom da ga je snimio Apple)



 Mada, sasvim je moguće da jednostavno u toj Americi ne postoje i neki drugi high-tech uređaji ? Zar ne ?



Zar ne ?
Elem, kada, konačno, snime taj snimak na svom omiljenom ejplu zakoračimo i u bolji deo filma. Ali, tu je već kasno...već smo smo u drugoj polovini.
Jason Segel, scenarista i glumac, moj dragi Jason koji živi kod kuće, ovde je ubedljivo mršav,  što i nije problem, problem je što je i ubedljivo loš. Najgori njegov film koji sam do sad  gledao. 





 Pa opet, kada sam narednih dana pogledao još par aktuelnih komedija shvatih da je ova još i ponajbolja. To i nije neka uteha.




Zbog te "oštre" * konkurencije, a i nekih dvadesetak urnebesnih minuta u kući Rob  Lowe-a, ovaj film stiže čak i do trojke. Šta ću, ubi me ovo novogodišnje raspoloženje...





Na skali od (1-6) ocena: 3-


recenzija: Biograf


* U narednim danima sledi "Intervju sa komšijama"