DAJE SE NA ZNANJE:

30 November 2014

Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)

Ovo je definitivno bolje nego Van Helsing.


Ja sam Ivica ?

Doduše, ne mnogo.



Ja sam Ivica ?

Svi mi znamo priču o Ivici.



Ja sam Ivica ?
On je imao sestru po imenu Marica.


Ja sam Marica ?

Otac ih je jednog dana odveo u šumicu...i tamo ih ostavio.



Ja sam Marica ?
 Završili su u kućici od slatkiša.


Ja sam Marica ?
A tamo ih je dočekala opaka veštica.








I tih prvih pet minuta je i najbolji deo Ivice i Marice. Ima zanimljivu špicu.








Akcija je koreografisana u fazonu napr. Underworld a znamo i samo da ni tamo nije bila previše originalna ali je bar bila uglavnom "lepa". U Marici (i Ivici) je pretežno dosadna.

Mi smo veštice !!!

Što se tiče veštica, ima ih... nije da ih nema...



Veštice totalno drukčije od drugih
 Ali jedini razlog što sam uopšte bilo šta napisao o ovom filmu  je...
Moja draga je veštica
gledao sam ga.

Zato bolje da podelim muku sa vama i možda spasim nečiji život time što ga upozorim na veštice...i Ivice i Marice.





Nemojte jesti slatkiše pa makar od njih bila napravljena i kuća. Možete da završite gledajući ovaj film.



Na skali od (1-6) ocena: 2*

recenzija: Gimitrije Verzićduh sa dva plava oka 


* jer i film Van Helsing mora imati neku ocenu